Împuternicitul acestei persoane se prezintă personal la ghișeu, cu următoarele acte:
1. Actul de identitate al împuternicitului în original;
2. Procura consulară, dată de titularul actului de identitate expirat ori deteriorat, la ambasada sau oficiul consular de carieră al României din țara în care se află, în original;
3. Actul de identitate expirat, deteriorat etc.;
4. 1 fotografie color, ștampilată pe verso de către consulat sau ambasadă;
5. Certificatul de nastere în original și xerocopie;
6. Certificatul de căsătorie în original și xerocopie (în cazul persoanelor căsătorite sau văduve);
7. Hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă în original și xerocopie (în cazul persoanelor divorțate);
8. Certificatul de deces al soțului/soției în original și xerocopie (în cazul persoanelor văduve);
9. Certificate de naștere ale copiilor sub 14 ani care locuiesc împreună cu solicitantul în original și xerocopii;
10. Actul cu care se face dovada spațiului de locuit, în original și xerocopie. În cazul în care spațiul de locuit nu aparține solicitantului, prezența proprietarilor este obligatorie, pentru a completa, pe verso-ul cererii, rubrica "Consimțământul titularului spațiului de locuit";
11. Chitanța reprezentând taxa de emitere a cărții de identitate de la Casieria Primăriei municipiului Orăştie în valoare de 7 LEI;
12. Cerere pentru eliberarea Actului de Identitate (care se primește de la ghișeu, se completează și se semnează de către împuternicit).
NOTĂ: Dacă se dorește și schimbarea domiciliului, acest lucru trebuie consemnat în mod explicit pe procură sau trebuie să existe o altă procură consulară cuprinzând această dorință a persoanei aflate în străinătate.
Prima pagina
/Servicii publice/S.P.C.L.E.P/Evidența persoanelor/Eliberarea actului de identitate persoanei aflate temporar în străinătate