Persoana se prezintă în termen de 15 zile de la data mutării, prezentând următoarele documente:
1. Actul de identitate și cartea de alegator (persoanele care posedă carte de identitate);
2. Certificatul de naștere în original și xerocopie;
3. Certificatul de căsătorie în original și xerocopie (în cazul persoanelor căsătorite sau văduve);
4. Hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă în original și xerocopie (în cazul persoanelor divorțate);
5. Certificatul de deces al soțului/soției în original și xerocopie (în cazul persoanelor vîduve);
6. Certificatele de naștere ale copiilor sub 14 ani, în original și xerocopie (unde este cazul);
7. Actul cu care se face dovada spațiului de locuit, în original și xerocopie. În cazul în care spațiul de locuit nu apartine solicitantului, prezența proprietarilor este obligatorie, pentru a completa, pe verso-ul cererii, rubrica "Consimțământul titularului spațiului de locuit" ;
8. Chitanța reprezentând taxa de emitere a cărții de identitate de la Casieria Primăriei municipiului Orăştie în valoare de 7 LEI;
9. Cerere pentru eliberarea Actului de Identitate (care se primește de la ghișeu și se completează pe loc).
Prima pagina
/Servicii publice/S.P.C.L.E.P/Evidența persoanelor/Eliberarea actului de identitate în cazul schimbării domiciliului