R O M Â N I A
JUDEŢUL DOLJ
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA
Nr. 366433 din

CERTIFICAT DE URBANISM
Nr. 1923 din 18.10.2024

În scopul: informare urbanistica

Ca urmare a Cererii adresate de (1) T.C.I.F. SA CRAIOVA REPREZENTATA DE POPA GHEORGHE
cu domiciliul (2) în judeţul , , satul , sectorul , cod poştal , , nr. , bl.  , sc. , et. , ap. , telefon/fax , e-mail înregistrată la nr. 366433  din  16/10/2024
pentru imobilul teren si/sau constructii situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova, satul - sector - cod poştal -, Strada Tirgului, nr. 21, bl. -, sc. -, et. -, ap.-, sau identificat prin (3)
plan de situaţie, număr cadastral:222014
în temeiul reglementărilor Documentaţiei de urbanism nr.- faza PUG , aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean/Local Craiova
nr. 23/2000, 554/2023
în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ:


1. REGIMUL JURIDIC
Imobil constructii si teren intravilan proprietate privată a SC TCIF SA, conform extras CF nr. 222014/15.10.2024

2. REGIMUL ECONOMIC
Folosinta actuală a terenului - curţi construcţii Destinaţia după PUG -partial zona unitati agricole, partial zona unitati industriale si partial zona mixta cu functiuni complexe de interes public si servicii de interes general si zona unitati industriale,cu interdictie temporara de construire pana la aprobarea documentatiei de urbanism PUZ/PUD. Suprafata terenului -18.886mp din acte si 19.528mp din masuratori
FP-39-04, ver05

3. REGIMUL TEHNIC
Conform PUG aprobat cu HCL 23/2000 si prelungit cu HCL 544/2023 amplasamentul este situat -partial in zona unitati agricole cu functiunea dominanta a zonei de activitati productive, utilizarile permise sunt unitatile agricole si functiunile complementare acestora, unde regimul de înăltime și indicii de construibilitate P.O.T. si C.U.T. nu sunt reglementati, iar C.U.T-ul se stabileste în funcție de regimul de înălțime și nu poate fi depăsit C.U.T. max. = 4, conf. Legii 350/2001, cu fucțiunea dominantă activități productive și terenuri pentru unități agricole existente și funcțiuni complementare admise unității industriale, -partial zona unitati industriale cu P.O.T., C.U.T., regim de înălțime, nereglementat - iar C.U.T-ul se stabileste în funcție de regimul de înălțime și nu poate fi depăsit - C.U.T. maxim = 4.Functiunea dominanta a zonei este de activităti productive. Functiunile complementare admise ale zonei sunt: unităti agricole si servicii; accese pietonale si carosabile; retele tehnico-edilitare. Functiunile admise ale zonei sunt: unităti industriale și functiunile complementare acestora. Utilizări interzise: unităti care prezintă pericol tehnologic sau a căror poluare depășește limitele parcelei. -partial zona mixta cu functiuni complexe de interes public si servicii de interes general si zona unitati industriale cu POTmax=70% si CUT= in functie de regimul de inaltime, dar nu poate fi mai mare de 4, conf Legii nr 350/2001, cu interdictie temporara de construire pana la aprobarea documentatiei de urbanism PUZ/PUD, cu retrageri de min, 8ml pentru construire si de min. 5ml pentru imprejmuire din axul str. Targului. Se solicita informare urbanistica pentru terenul in S=18.8860mp din acte si 19.528mp din masuratoricu numar cadastral 222014 -Pentru zona de unitati agricole si pentru zona de unitati industriale terenul este construibil respectând următoarele conditii: regim de înăltime, P.O.T. și C.U.T. nereglementat CUT-ul se stabileste în funcție de regimul de înălțime iar C.U.T-ul nu poate fi depasit - C.U.T. max. = 4 conf. Legii 350/2001 Plan de situaţie pe suport topo vizat de O.C.P.I. cu situaţia existentă şi propusă cu poziţionarea constructiilor învecinate, regimul lor de înălţime şi distanţa de la acestea la limita de proprietate. Se va respecta Codul Civil pe limita de proprietate privind servitutea de vedere si picătura la streasină; Scurgerea apelor pluviale se vor face in incinta proprietatii. Parcarea/gararea se va realiza exclusiv in incinta proprietatii, conform R.L.U aprobat cu H.C.L. nr. 489/2021 si respectarea NP 24/2022 normativ pentru proiectarea si executia parcajelor pentru autoturisme . Se vor amenaja spatii verzi si plantate in conf. cu prevederile R.G.U.; Se vor respecta prevederile R.L.U. aprobat cu H.C.L. nr. 505/2011 - privind fatadele si cromatica cladirilor, modificată prin H.C.L. nr. 304/2015 si H.C.L. nr. 231/2021; Construcţiile la o distanta mai mica de 60 cm faţă de limita de proprietate implică acordul autentificat al proprietarilor implicaţi în această condiţie. Se poate construi numai in baza avizelor favorabile ale detinatorilor de utilitati din zona si cu respectarea conditiilor din acestea. Branşamentele/racordurile la utilităţi se vor realiza conform art. 11, alin. 7) litera e, din Legea nr. 50/1991 modificată, in baza acordului/autorizatiei administratorului drumului. Se vor respecta dispozitiile art. 14, 15 si 17 din Legea nr. 372/2005 modificata.Referat de expertiza tehnica pentru protejarea constructiei adiacente si in functie de concluziile din acesta acordul autentificat al vecinilor afectati-daca este cazul. Primaria Municipiului Craiova nu va emite acte in vederea inscrierii in CF a constructiilor realizate fara AC sau cu nerespectarea acesteia, daca nu se respecta reglementarile urbanistice aferente imobilului. -Pentru zona zona mixta cu functiuni complexe de interes public si servicii de interes general si zona unitati industriale,cu interdictie temporara de construire pana la aprobarea documentatiei de urbanism PUZ/PUD, terenul este neconstruibil intucat acesta se afla partial in zona mixta unitati industriale si functiuni complexe de interes public si servicii de interes generalcu interdictie temporara de construire pana la aprobarea documentatiei de urbanism PUZ/PUD si partial zona cu interdictie permanenta de construire cauzata de culoar de protectie retea de utilitate publica, afectata partial de strada si aliniament Orice derogare de la regulamentul de urbanism aprobat cu H.C.L. nr. 23/2000 si prelungire valabilitate cu H.C.L. nr. 554/2023 se poate face conform art. 32, alin.1, lit.c) din Legea nr. 350/2001 privind amanajarea teritoriului si urbanism: 1) În cazul în care prin cererea pentru emiterea certificatului de urbanism se solicită o modificare de la prevederile documentaţiilor de urbanism aprobate pentru zona respectivă sau dacă condiţiile specifice ale amplasamentului ori natura obiectivelor de investiţii o impun, autoritatea publică locală are dreptul ca, după caz, prin certificatul de urbanism: c) să condiţioneze autorizarea investiţiei de aprobarea de către autoritatea publică competentă a unui plan urbanistic zonal, elaborat şi finanţat prin grija persoanelor fizice şi/sau juridice interesate. Primaria Municipiului Craiova nu va emite acte in vederea inscrierii in CF a constructiilor realizate fara AC sau cu nerespectarea acesteia, daca nu se respecta reglementarile urbanistice aferente imobilului.
Prezentul certificat de urbanism poate fi utilizat în scopul declarat(4) pentru
informare urbanistica
4) Scopul emiterii certificatului de urbanism conform precizării solicitantului, formulată în cerere.

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare
şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii

4.OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:

În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii - de construire/de desfiinţare - solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

Agentia pentru Protecția Mediului Dolj. Adresa: str. Petru Rares, nr.1

În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorialã de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea / neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea Certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului Certificat de urbanism, Titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. În urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea Certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.

ÎNTOCMIT
Livia Cristina Calin


5. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFINŢARE va fi însoţită de următoarele documente:
a) certificatul de urbanism b) dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
c) documentaţia tehnică - D.T., după caz:


d) avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
d.1. avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:

Alte avize/acorduri:
d. 2.avize şi acorduri privind:


d.3.avizele/acordurile specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:

d.4.Studii de specialitate:

e) actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
f) dovada privind achitarea taxelor legale.
Documente de plată ale urmatoarelor taxe (copie):


Prezentul certificat de urbanism are valabilitatea de 12 luni de la data emiterii.
PRIMAR,


SECRETAR GENERAL,
Nicoleta Miulescu


ARHITECT ŞEF,
Alexandru Victor Sertis


Achitat taxa de 204+675 taxa urenta lei, conform chitanţei nr din
Prezentul certificat de urbanism a fost transmis solicitantului DIRECT la data de
ŞEF SERVICIUL URBANISM ŞI NOMENCLATURA URBANĂ
Ștefan Florescu
ÎNTOCMIT
Livia Cristina Calin

În conformitate cu prevederile legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare

se prelungeşte valabilitatea
Certificatului de urbanism

de la data de până la data de

După această dată, o nouă prelungire a valabilitaţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, un alt certificat de urbanism.
PRIMAR,


SECRETAR GENERAL,

ARHITECT ŞEF,


Data prelungirii valabilităţii .

Achitat taxa de lei, conform chitanţei nr. din
Transmis solicitantului la data de