R O M Â N I A
JUDEŢUL DOLJ
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA
Nr. 428966 din
| |
|
|
CERTIFICAT DE URBANISM Nr. 2300 din 16.12.2024
În scopul: alipire teren
Ca urmare a Cererii adresate de (1) SC VOLTALIM SA REPREZENTATA PRIN DUMITRESCU IUSTIN
cu domiciliul (2) în judeţul , , satul , sectorul , cod poştal , , nr. , bl.  , sc. , et. , ap. , telefon/fax , e-mail înregistrată la nr. 428966  din  05/12/2024
pentru imobilul teren si/sau constructii situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova, satul - sector - cod poştal -, Bulevardul Decebal, nr. 120L,N,E,K,D,F,P,G,M,J,H,120,120S, A,C,R,, bl. -, sc. -, et. -, ap.-, sau identificat prin (3) plan de situaţie, număr cadastral:203329,203330,203341,208127,225392,225393,225399,225403,225407,227635,230632,230637,230640,230658,232809,242525
în temeiul reglementărilor Documentaţiei de urbanism nr.- faza PUG , aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean/Local Craiova
nr. 23/2000 554/2023
în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,
1. REGIMUL JURIDIC Imobile, constructii si terenuri intravilan proprietate privată a numitei VOLTALIM SA conform extrase CF 203329, 203330, 203341, 208127, 225392, 225393, 225399, 225403, 225407, 227635, 230632, 230637 ,230640, 230658, 232809, 242525/2024.
2. REGIMUL ECONOMIC Folosinta actuală a terenului - curţi construcţii
Destinaţia după PUG - zona unitati industriale, partial afectat de strada si aliniament de construibilitate
Suprafata totala a terenului - 30099 mp
FP-39-04, ver05 |
3. REGIMUL TEHNIC Conform P.U.G. aprobat cu H.C.L. nr. 23/2000 si prelungit cu H.C.L. nr.554/2023- UTR-I8, amplasamentul este situat in zona unitati industriale, unde regimul de inaltime si indicii de construibilitate P.O.T. nu sunt reglementati, iar C.U.T-ul se stabileste în funcție de regimul de înălțime și nu poate fi depăsit - C.U.Tmax=4 conform Legii nr. 350/2001, partial afectat de strada si aliniament de construibilitate, cu retrageri pentru construire si imprejmuire de min. 20,25 ml din axul propus al Bulevardului Decebal profil 1 din PUG. Functiunea dominanta a zonei -activitati productive. Subzona cu constructii existente, platforma N-V. Permisiuni:sunt permise unitati industriale si functiunile complementare acestora. Utilizari interzise:unitati care prezinta pericol tehnologic sau a caror poluare depaseste limitele parcelei; amplasarea spre DN, DJ sau CF a activitatilor care prin natura lor au un aspect dezagreabil (depozite de deseuri, combustibili solizi, etc) astfel de unitati vor fi retrase de la circulatiile principale de acces in oras sau calea ferata si vor fi mascate cu perdele de vegetatie inalta si medie. Functiuni complementare ale zonei sunt:unitati agricole,servicii, accese pietonale, retele tehnico edilitare.
Se propune alipire 16 terenuri dupa cum urmeaza: Lotul 1 cu nr.cd 203329 cu S=1147 mp din acte si din masuratori;Lotul 2 cu nr.cd. 203330 cu S=1308,00mp din acte si 1307 mp din masuratori;Lotul 3 cu nr.cd. 203341cu S=2920,00mp din acte si 2973 mp din masuratori;Lotul 4 cu nr.cd. 208127 cu S=450,00mp din acte si din masuratori, Lotul 5 cu nr.cd. 225392 cu S=300,00mp din acte si din masuratori;Lotul 6 cu nr.cd. 225393 cu S=2382,00mp din acte si din masuratori;Lotul 7 cu nr.cd. 225399 cu S=339,00mp din acte si din masuratori;Lotul 8 cu nr.cd. 225403 cu S=2291,00mp din acte si din masuratori;Lotul 9 cu nr.cd. 225407 cu S=648,00mp din acte si 655 mp din masuratori;Lotul 10 cu nr.cd. 227635 cu S=869,00mp din acte si 870 mp din masuratori;Lotul 11 cu nr.cd. 230632 cu S=6097,00mp din acte si din masuratori;Lotul 12 cu nr.cd. 230637 cu S=5610,00mp din acte si 5613 mp din masuratori;Lotul 13 cu nr.cd. 230640 cu S=1781,00mp din acte si din masuratori;Lotul 14 cu nr.cd. 230658 cu S=3410,00mp din acte si din masuratori;Lotul 15 cu nr.cd. 232809 cu S=250,00mp din acte si 254 mp din masuratori;Lotul 16 cu nr.cd. 245525 cu S=230,00mp din acte si din masuratori.
Terenul cu Stotal=30099,00mp din acte si masuratori rezultat dupa alipire este situat in unitati industriale, unde regimul de inaltime si indicii de construibilitate P.O.T. nu sunt reglementati, iar C.U.T-ul se stabileste în funcție de regimul de înălțime și nu poate fi depăsit - C.U.Tmax=4 conform Legii nr. 350/2001, partial afectat de strada si aliniament de construibilitate, cu retrageri pentru construire si imprejmuire de min. 20,25 ml din axul propus al Bulevardului Decebal profil 1 din PUG. Conditii: Plan de situaţie pe suport topo vizat de OCPI cu transpunerea reglementarilor urbanistice (afectat partial de aliniament de construibilitate si strada propusa prin PUG ), cu situaţia existentă si propusă completat cu construcţiile invecinate, regimul lor de inălţime, distanţa de la limita de proprietate pană la acestea, cotat complet şi corect; Se vor respecta prev.Cod Civil pe limita de proprietate privind servitutea de vedere si picatura la streasina; Scurgerea apelor pluviale se va face in incinta proprietatii; Se vor amenaja spații verzi si plantate in conformitate cu prevederile R.G.U. nr.525/1996 atat la nivelul solului cat si pe verticala (pe inaltimea cladirii exemplu jardiniere, ornamente fatada); Asigurarea locurilor de parcare in incinta proprietatii conf.RLU aprobat prin HCL 489/2021 si respectarea NP 24/2022 normativ pt. proiectarea si executia parcajelor pt. autoturisme.; Se va respecta OMS 119/2014, art.3, alin.2 .Se vor respecta prev. RLU aprob. cu HCL505/2011 privind fatadele si cromatica cladirilor, modif. prin HCL304/2015 si 231/2021;Acordul autentificat al vecinilor afectati de construire la o distanta mai mica de 60 cm fata de limita de proprietate conform Cod. Civil, inclusiv pt.realizarea finisajelor exterioare; Se poate construi numai în baza avizelor favorabile ale detinătorilor de utilităti și cu respectarea conditiilor din acesta. Titlul de proprietate in copie conform cu originalul; Extras C.F; încheiere de intabulare; Referat de verificare a proiectului la exigentele stabilite de proiectant, intocmite de specialisti atestati. Bransamentele/racordurile la utilitati se vor realiza conform art. 11, alin.7) litera e, din Legea nr. 7/2020, in baza acordului/ autorizatiei administratorului drumulu. Se vor respecta dispozitiile art. 14,15 si 17 din Legea nr. 372/2005 modificata. CNS pt. terenul cu S= 30099,00mp rezultat in urma alipirii. Simulare foto. Primaria Municipiului Craiova nu va emite acte in vederea inscrierii in C.F. a construcţiilor realizate fără A.C. sau cu nerespectarea acesteia, daca nu se respecta reglementările urbanistice aferente imobilului. De asemenea mentionam ca potrivit Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 56'1 " nu pot fi initiate si aprobate documentatii de urbanism care au ca scop intrarea in legalitate a unor construcţii edificate fără autorizatie de construire sau care nu respectă prevederile autorizaţiei de construire".
Prezentul certificat de urbanism poate fi utilizat în scopul declarat(4) pentru alipire teren
4) Scopul emiterii certificatului de urbanism conform precizării solicitantului, formulată în cerere.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii |
4.OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM: În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii - de construire/de desfiinţare - solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
Agentia pentru Protecția Mediului Dolj. Adresa: str. Petru Rares, nr.1
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorialã de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea / neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului. În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea Certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente. În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice. În aceste condiţii:
După primirea prezentului Certificat de urbanism, Titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. În urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului. |
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii. |
În situaţia în care, după emiterea Certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente. |
5. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFINŢARE va fi însoţită de următoarele documente: a) certificatul de urbanism b) dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
c) documentaţia tehnică - D.T., după caz:
d) avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism: d.1. avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
| | Alte avize/acorduri: |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
d. 2.avize şi acorduri privind:
|
|
d.3.avizele/acordurile specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
d.4.Studii de specialitate:
e) actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
f) dovada privind achitarea taxelor legale.
Documente de plată ale urmatoarelor taxe (copie):
Prezentul certificat de urbanism are valabilitatea de 12 luni de la data emiterii.
PRIMAR,
|
| SECRETAR GENERAL,
Nicoleta Miulescu |
|
| |
| | ARHITECT ŞEF,
Alexandru Victor Sertis |
Achitat taxa de 310,00 lei, conform chitanţei nr din
Prezentul certificat de urbanism a fost transmis solicitantului DIRECT la data de |
|
În conformitate cu prevederile legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare
se prelungeşte valabilitatea
Certificatului de urbanism
de la data de până la data de |
După această dată, o nouă prelungire a valabilitaţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, un alt certificat de urbanism.
PRIMAR,
|
| SECRETAR GENERAL,
|
|
| |
| | ARHITECT ŞEF,
|
Data prelungirii valabilităţii .
Achitat taxa de lei, conform chitanţei nr. din
Transmis solicitantului la data de |
|